Julgranen är klädd!

I år är granen liten, med massor av julkulor och glitter!
Paketen ligger under granen, och på onsdag när vi har
julafton med farmor och farfar får jag öppna mina! :)

Har förätit mig på lussebullar idag och har ont i tänderna
efter all knäck jag tryckt i mig.
Klipptid hos Linda är bokat, onsdag morgon kl. 9.
Färgen sitter i håret nu, det kan nog bli bra det här.

Har köpt julklappen till juldan med mina bästaste också,
den kommer bli SÅ bra! Den/det passar alla!
En liten sista touch bara sen ska jag slå in den :)

Jag saknar min man.
9 dagar kvar,
då kommer jag hem
och då ska vi fira
hans födelsedag!
:)

Nu ska jag tvätta ur färgen ur håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0