Då är det dags!

Att lägga på charmen.
Och försöka hitta rätt.
Har fixat mig en liten karta,
och jag brukar alltid hitta rätt.
Oftast.
Men är ju ändå bra att va ute i god tid.

Träffa Carro i går, välbehövlig chatch-up.
Känner mig alltid så mycket bättre när
jag har träffat henne. Vi har så mycket
att prata om, och vi nog mer lika än vad
man tror. Det finns liksom inget jag inte
jag prata m ed henne om.

Hann med att träffa Linn lite på eftermiddagen också.
Blev en runda på stan, hon skulle inhandla pyssel
och var på jakt efter jeans med hög midja.
Finns ingenstans nuförtiden.
Skulle bli en fika, men det skjuter vi upp till nästa gång.

Nu måste jag röra på mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till !!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-16 @ 14:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0