Whatthefuck!


Alltså, fröken jag-kan-inte-bestämma mig.
Har stora beslut att fatta.
Vad är rätt och vad är inte?

Blir det bättre eller är det såhär det ska va?

En hård arbetsdag, eller det är rätt chill.
Men det är så mycket jag inte kan,
så mycket som jag inte riktigt kan stå för.
De andra verkar ha så mycket att göra,
har bara kastat mig in i det här sale-racet.
Jag vet liksom inte vart jag ska ta vägen,
jag har aldrig vart säljare förut.
Some help please, vore på sin plats.
Jag vet inte.
Det är så uppe i det blå just nu.

Daten med Linn blev inte av och Carran skulle dega.
Så nu sitter jag hemma och knaprar Turkiskt peppar.
Men det är rätt gött, är lite sliten.
Hårt arbetande kvinna, som sagt.

Daniel har åkt till Göteborg, igen. Repa med banden.
Men förstår honom, inget jobb denna vecka.
Men trodde inte jag skulle sakna honom såhär mycket,
och det är bara första dan!
Han kommer inte tillbaks förens på söndag kväll!
God oh god, hur ska detta gå?!

Ska se Shrek  nu, och sen sova tidigt.
Det är helt sjukt hur trött jag är nu!



Kommentarer
Postat av: josefin

jeeeennyensamhemma, vi kanske skulle ta och ses på fika eller något i helgen? gå ut? så du inte tänker på jobb och repande band..

2009-08-21 @ 08:48:58
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0