Migränattack!


dummadumma jenny, årets migränattack.
Är det en liten påminnelse om att jag bör
använda mina brillor?
Huvudvärken hånskrattar mig rakt upp i ansiktet.

I min frustrande ensamhet fick jag ett ryck och telefonterrorisera
först Sandy..inget svar. Dessan..inget svar. Rebecca..Hej!
Men hon satt med näsan i böckerna, tenta på fredag så blev inget där.
Ett sista tappert försök till Sandy och se där fick man napp!
Det blev en tv-kväll hos Sandy, ja tack. Hon bjöd på te.

Skynda hem efter Grey's, dags att duna.
Hann slänga ihop morgondagens matlåda.
Det blir inte några lyxluncher ute mer (denna vecka)
Segstartad med matlådor såhär efter ledigheten.
I måndags blev det lunch med Karro på sushi yama.
Idag blev det lunch med jobbarkompisarna på Vapiano.
Nu blir det blodpudding resten av veckan...

Nu måste jag krypa till kos, va så trött på jobbet idag.
Sömnbrist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0