Alltså, jag vet inte.


En sak slog mig.
Om någon åker till samma stad som mig som man är vän med,
men hör inte av sig och vill ses. Då är man inte vänner, eller?
Den känns lite trist tycker jag.

Har vart en fotograf här idag på jobbet, fotograferat till hemsidan.
Så vart fotoblixtar hela eftermiddag, tvingades vara med på en bild!
Inget jag egentigen ville, men man blev så illa tvungen..

Nu slutar jag snart och önskar att jag bara skulle va hemma
en kvart efter jag slutat. Så är ju inte fallet. Kommer gärna hem
vid 19 ikväll..Dagens gnäll. Check √
Direkt när jag kommit hem, ska jag glida i träningsutstyrseln
och gå ner en trapp till gymmet med Maria. Längtar lite faktiskt.

/Jenny ♥

Kommentarer
Postat av: sandy

håller med du!!!

2009-04-23 @ 19:04:23
Postat av: Rebecca

Alltså, jag räknar med att du hör av dig om du kommer till Nypan ;-)

2009-04-23 @ 21:11:43
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0