fanhelvetesjävlaskit.


Jag skulle inte ha hoppts så mycket, skulle inte ha velat så mycket och tagit för givet.
Men motgångar ska ju vara bra, på nåt jävla ironiskt sätt. Hur?
Nejmen look on the bright side, va la helt enkelt inte meningen.
Ska kolla på en annan lya idag, en tvåa, och det är ju faktiskt egentligen det jag vill ha.
Men denna gång ska jag inte hoppashoppas så förbannat mycket.
Kolla på en etta i går med, mittemot mina föräldrar. Nära tågstationen, men,
ett skitetta på 30 kvm kokvrå och en trinett. För er som inte vet så är en trinett,
typ ett tältkök. två ruttna plattor, minikylskåp med minifrysfack och ingen ugn. kul.
Platsmatta i hela badrummet och gamla tapeter all over the place. Och de
hade mage att begära 2700:- !! för denna skitetta. tack men nej tack.  Jag har vissa standardkrav.

Lön idag, det är en sjuk känsla alltså.
Min andra riktiga lön sen maj.
Jobbade ju inte på hela sommaren,
visst sjukt skönt med sovmorgon
men mindre kul att ha no cash.
är rätt lycklig idag. Man blir
sådär köpgalen, tror man är rikast
i stan och har möjlighet (pengar)
att köpa precis allt fint ögonen skådar.
Not true, en annan ska ju spara och har
herr och fru hitler hemma som ska
hjälpa (läs kontrollera) min ekonomi.
Så kan inte direkt köpa de där to die for-
stövlarna eller väskan jag bara måste ha.
Life is shitty.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0