Jag älskar mina vänner.


Jag har världens bästa vänner ♥
Helt oslagbar helg, Linda saknades dock.
Men det tar vi igen i jul då alla är samlade.
Jag är hel igen. Ni gör mig hel.


En till helg hos m & p, det ska jag la ändå överleva.
Jag har verkligen kämpat, bott hemma i 5 månader.
Det är inte att leka med och det är verkligen inte lätt
att bo hos föräldrarna när man en gång har flyttat.
Jag hade aldrig klarat det om det inte vore för allt
jag lärt mig i Oslo. Jag har lärt att lyssna på andra
och inte bli lika upprörd på två sekunder som jag
blev innan. Är det en del av mig som var positiv
eller negativ? Har jag tappat mig själv eller har
jag hittat mig själv?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0