Reggae på Café Sør!

Svenskarnas favoritcafé i Oslo är definitivt Café Sør. Där finns allt. soffor, heta killar, kaffe, bra musik och senare på kvällskvisten höjer de musiken och kör en klassiker: turn the lights down. Rekommenderar starkt de himmelskt förförande goda morotskakorna här. Är man svensk i Oslo måste man till Café Sør minst en gång. Kommer sakna Café Sør.
En fika med Dappe slutade med öl, reggae och plus alla andra vänner på Café Sør, vi är dödsbra på att styra upp saker och har en vidunderlig övertalningsförmåga =) Det var mycket Tisdagstrevligt.

Avskedsfest i helgen, det gör ont i mitt arma lilla hjärta. Trodde minsann jag var benhård och skulle va totalt opåverkad av denna flytt. Men det är som att slita upp rötterna på ett uråldrat träd. Har lyckats rota ner mig i denna stad och det kommer slå mig på näsan när jag inser att jag inte kommer gena över parkeringshuset vid white water för att komma fortare (ja, jag inbillar mig att det går fortare) till Karl Johan. Kommer nog banne mig tillochmed sakna den norska texten på tvn. 

separationsångesten är ett faktum
.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0