KRAM.


Tänk vad mycket något så litet kan göra. En endaste liten handling påverkar så mycket. Tänker leva på den ett tag =)


Jag var ledsen i går, kom på att jag faktiskt ska flytta.
Och det är banne mig inte så självklart längre.
Jag beöver komma bort, komma i från allt vad oslo innebär.
Men jag säger inte att jag kanske inte vill tillbaka.
Det känns lite lättre om det inte är så bestämt,
om jag tar det med en klackspark.
Klumpen i magen kom när jag börja packa.
På riktigt liksom, ville bara krypa ner under täcket
 och komma fram när allt var mindre jobbigt.

Ikväll ska vi spela volleyboll och grilla, alla tillsammans.
Håller tummarna för att den blå himlen håller i sig
och att solen tittar fram och stannar för kvällen.
 


Du är faktiskt rätt söt
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0