Frognerhäng.

Solen sken och middagen var i magen nær jag møtte upp Linn utanfør min port i går eftermiddag.
Vi vandra ner till Aker brygge och strosa runt i shoppingcentret. Høll mina fingrar borta från den ena sjalen efter den andra. Det var med ren vilja jag læmnat kontokorten hemma.
Tog en runda på Karl Johan med tanke att gå till fotoaffæren med min kamera som inte vill ta filmrullen.
Till min fasa hade den stængt, så slæpa med kameran till jobbet idag. ojnevojne.
Lyckades trots ikke medtaget kontokort få med mig en finfin klænning hem, skall bæras 17 maj dagen till æra.

H&M 149;-

På pakethållare genom Frognerparken (Vigelandsparken i historiebøckerna)
Förare: Linn. Cykel: Guldfärgade springaren goldielock. Medresenär: Dappe på longboard.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0