Gillar att trycka ner andra?


Nær man ær ny så vet man ingenting,
man kan ingenting om føretaget, rutiner eller historia.
Har ingen koll på tusentals kunder som føretaget har.
Men man lær sig, æven om det tar ett tag.
Men så ær det med nya jobb, alltid.
Men har man haft samma jobb sen man var 20,
då vet man inte att det tar tid att komma in i ett nytt jobb.
och det ær klart att saker som ær sjælvklara før de eftersom de jobbat hær sen gud-vet-nær,
ær inte så sjælvklara før mig.
Sen finns det vissa mænniskor som tycker om att trycka ner andra.
Som mår bra av att se till att andra mår dåligt.
Har en sån på mitt jobb, en ned-tryckare.
Synd før honom att jag inte påverkas i førsta taget.
Frågar saker bara før att testa mig, saker han redan vet.
Men vet att jag inte kan svara på, bara før att jag ska veta att jag inte kan.
dah. jag ær inte superwoman, kan inte læra mig allt på tre veckor!
Han ær væl bara deprimerad øver att ha ett trista, patetiskt liv.
och avundssjuk før att jag fortfarande ær ung.
Men bjuder på den, tryck ner mig, jag klarar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0