Resultat.


trevligt telefonsamal från en väldigt trevlig själ i morse kan ha gjort min dag.
eller iallafall början på den. Jobbintervju på måndag
inte helt hundra på vad det är, sökte sinnessjukt mycket jobb i går.
Men det är i centrala stockholm, vid hötorget och det låter otroligt lockande.
får se på måndag om det är nånting för mig =)

Idag ska jag träffa Dessan, har inte träffat henne på evigheters evighet så det ska bli kul.
sov inte alltför länge i dag heller, ställde klockan på 8.30 men då gick jag givetvis inte upp.
ska vara duktig och tvätta idag och sen ska jag hinna med att träna,
pappa hitta träningskortet på momangen i går.
jag hade faktiskt letat, hur noga som helst!
dags att ta tag i denna dag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0