Förorenad Falskhet.



less på alla påklistrade leenden, hej hur mår du-kallprat och utnyttjanden. punkt.

KLARADE PRAKTIKPROVET !
Så nu är jag härmed licenserad styrketräningsinstruktör minsann.
stoltheten gror inom mig kan ni ge er f-n på =)

är fortfarande Fröken Kluven till tusen.
varför måste man hela tiden veta vad man vill?
Är det för att ha svar när andra frågar?
Är det för att själv kunna planera framtiden?

midsommar var det ja, i år igen.
mentalt är jag i gbg,
fysiskt är jag i nyköping,
och här blir jag kvar.

Har tydligen ett kanonjobb på gång,
enligt min kontaktperson på bemanningsföretaget.
Ska slå christer en signal på måndag och se vad har har att erbjuda.

Idag.
Hälsa på Hugo och min kära syster.
träffa mina bästa vänner.
blommig klänning.
utsläppt hår.
det är midsommar.



ledsen utan mening?
hitta anledningen för att bli glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0