Aldrig riktigt slut.



Vi skulle hemåt samma håll
Det kanske blev en litem omväg
men vad spelar sånt för roll
hon hade tappat allt igen
varenda mening, varje hopp
hennes utsikt var en botten
hennes drömmar var en flopp
hon sa nu har jag rensat ut, nu spelar ingenting nån roll
nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll
Nu kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt
nu ska jag passa mig för dom som aldrig gjort som dom har tänkt
för jag vill aldrig bli en sån, så jag har lärt mig det igen
ja det kanske passar nån men inte mig och inte än.

Varje stund, var minut, var sekund
samma konstiga beslut
det blir fel, slår bakut
Allt går snett men det tar aldrig riktigt slut

Alla drömmer vi om lycka som om livet blivit fel
jag har gjort fel ibland jag vet, men ingen mening att ge upp
jag tror det bor en liten hjälte i varje liten flopp
och jag vill hellre bli en sån så jag har lärt mig det igen
ja det finns nåt bra och stort i alla om och alla men

Du har din egen väg att gå skitsamma vilket håll
Det kanske blir en liten omväg, men vad spelar sånt för roll
alltid lär man sig väl nåt, det var väl så det skulle va  
det blir en massa spe och spott men det är skit man måste ta

Varje stund, var minut, var sekund
samma konstiga beslut
det blir fel, slår bakut
allt går snett, men det tar aldrig riktigt slut.
Det tar aldrig riktigt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0