so underrated.



jobbar på ett fryslager nu, iförd militärgrön overall a la fem storlekar för stor.
sjukt hett, den en fredagskväll så blir jag lätt kvällens blickfång! haha!
Är då den enda tjejen bland lots and lots of guys.
So I'm keeping busy. 
Men är bara denna vecka, så njuter så länge det varar.

Imorgon är den stora dagen, då tar jag klivet in det 22-åriga livet.
Tiden bara springer iväg, när ska tiden börja gå sakta igen?
Ska fira på Yayas med alla vänner, sjukt mysigt :)
Hoppas väl på ett och annat värmande telefonsamtal med, 
iallafall från mamma och pappa :)
Har ingen åldersångest än, förra året var galet.
Har vart 20 hela mitt 21 åriga liv. haha.
Men det känns relativt bra att fylla 22 nu, känns som att det är dags.
Känner ingen panik över mitt liv, har kommit en bit dit jag vill, 
så jag är rätt lugn. Inga utbrott..än så länge.

I helgen är det färg-tema-fest, kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg jag ska vara.
Måste ta en titt i garderoben, känns sjukt onödigt atta köpa nåt bara för att ha på lördag.
Så ska nog försöka styra upp nåt.

Snart flyttar Ello också hem, då äre bara jag, carran och marleny kvar.
Det blir mysigt :)
Alla åker härifrån nu, en efter en.
Värsta sorgligt, saknar alla sjukt mycket.
Men hoppas jag kommer träffa alla nån mer gång.
Har lärt känna massor av vänner som jag verkligen tycker om :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0