don't let the big bed bugs bite.


Födelsedagskalas før Bello igår, på hans 22 års dag :)
Det ær många januaribarn i vårt gæng hær.
Det blev kladdkaka och berættelser om skumma mænniskor vi træffat.
Berætta om stammisen på pressbyrån som slicka på hæftsiften som håller ihop dagstidningar,
och vred och vænde på varje krona nær han betala och rev bort en bit av kvittot och gav tillbaka till den i kassan.
Har vart med om många wierdos under min tid i butik.
Man blir førvånad øver hur trøga och konstiga mænniskor faktiskt ær.

Mysig start på dagen,
så denna dag kan bara bli bra :)

Træna spinning igår och det gick hur bra bra som helst.
edorfinerna sprudla, hinner inte till intervallpasset idag tyværr.
børjar 16.30 och jag ær inte hemma førns 16.20.
Iofs om jag skyndar mig, så kanske.
Annars drar jag en løparrunda och hoppas på att mina vader håller sig bra.
Ær en och halv vecka sen sist nu, så de borde ju gå bra.
Inte kul om det kommer tillbaka, før det ær faenimej inte skønt.

Sak hæmta dagens tidningar och fruktfat nu.
Sen ska jag vattna blommorna i receptionsområdet.


Bilder från gårdagen!

Carran och Bello, Ello och Carran, jenny, Bello

Kladdkaka, Joel, Bello

Marleny, Carran och Bello, Kladdkaka, Joel

Sann Sthlm Boogie anda!
a la Carran, Marleny och jenny


Bello och Bladh, Carran och Marleny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0