As Finansiering.

nytt jobb, receptionist på ett finanicerings føretag.
ær la sisådær måste jag erkænna.
Mina arbetsuppgifter har hittills vart att svara i telefon,
och det ringer inte direkt flitigt och norrmænn ær sæmst på att førklara vad som ska gøras.
Så sitter mest och gør ingenting, tur att internet finns och gud be vare mig væl de har inte spærrat facebook.com !!!
det ær ett under, ett alldeles underbart och tidsførdrivande under!
Sen nær de går på lunch nu sæger de till att de går så jag ska kunna sæga att de ær på lunch.
men hur i h-vete ska jag kunna veta vem som ær vem hær nær jag vart hær i två timmar.
De ær så trøga, jisses amalia.
Blir nog kanske bara en vecka hær, pallar nog inte mer.
Vill ju verkilgen ha ett lagerjobb.
min kontaktperson på manpower hade hittat ett lager, men de ville att jag skulle jobba minst ett halv år.
och det kan jag ju inte før vi drar ju i februari.
Sen hitta han ett veckoroppdrag men då hade jag redan tackat ja till detta, och då blev han lite sur.
Men va skulle jag gøra liksom, trodde jag skulle bli arbetsløs en vecka till annars.

Marleny flyttar hit, hon bestæmde sig i går :)
Det blir kul det, hon kommer nog idag.

Har fått ont i halsen igen, førbannande promenad hem från btiz i lørdags.
Vantar jenny och kanske en trøja under jacka. eh vad ær det?
idiot, får fanimej skylla mig sjælv egentligen.
Men det ær inte det minsta kul, ska trotsa det och iallafall ta en promenad idag.
Så håller jag tummarna att jag kan træna i morgon.
Kan va rætt bra att ta det lugnt idag med, sov bara tre timmar natten till søndan.
Kan kramas hela kvællen i stællet, det ær minst lika bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0