so now you're not there...

...but your ghost still burns in the air.

Helgen avklarad.
Fredagen hyllades chips och dip.
Glodde på Prestige och sen criminal minds.
somna, vakna 20 ggr tills jag tog mig førnuft till fånga och gick hem och la mig.
Vakna onyttigt tidigt på lørdagen, la mig på soffan och sløtitta på grey's anatomy.
Somna visst før jag chockvakna nær carros mobil ringde vid ett!
Korka upp rødvinet runt åtta, stanna till hos maria under oss innan vi drog till,
hør och hæpna, Yatzi! Dær gick min græns, gjorde ett tappert førsøk att ta mig till fugazzi.
Men stoppades av en privatfest så styrde min kos hemåt istællet.
Stolt øver att jag gick førbi deli de luca utan att unna mig en kyllingcalzone.
Tji fick jag nær jag sen kom på mig sjælv med att steka pyttipanna mitt i natten.
jaja, jag førsøkte iallafall.
Skicka ivæg ett antal fylle-sms. ajabaja.
ringde tydligen med..men hade somnat så sa ingenting.
Att få ha mobil nær man ær påverkar borde førbjudas.
søndagspromenad, varma tacomackor och kvarteret skatan och
søndagen var fullændad efter ett criminal minds med cibbe.

Håller tummarna før att jag får jobbet som service koordinator, det vore grymt kul.

ska tracka manpower idag, før har fortfarande inte fått mina feriepengar som jag skulle ha fått i fredags.
och ær i stort behov av de før de ska betala vår resa!
så, manpower førihvete, ge mig mina vælførtjænta semesterpengar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0