sexchock.


Nybakat brød en fredagsmorgonen ær aldrig fel.
Så rætt att jag tog tre! haha.

Dagens i-landsproblem:
När ögonfransarna slår emot glasögonen i varje blinkning.



Det var en vældigt mysig kvæll.
och en ænnu mer mysig natt.
Rackarns bananer, det blir inte
någon lætt match det hær.
Om bara situationen hade vart
en annan, om bara tiden hade
vart i ett annat tidsrum med
andra førutsættningar.
tænk om.


free thinking.
openminded.

Vill så gærna lægga in nya låtar på min ipod. Ær sjukt less på de låtarna jag har. Behøver ny musikstimulans. En ny start. Næsta vecka åker mina vænner, från nykøping, till åre. Ett helt tjejgæng ska svina på afterskiin och gøra backarna osækra, och jag kunde ha føljt med! Det var en som gav återbud førra veckan och Rebecca ringde och berætta den glada nyheten att det fanns en plats till mig. Mitt ofrivilliga svar blev nej, før min ekonomi klarar inte den. Jag måste priortera resan och utgifterna før lægenheten hær i oslo som vi tar øver i maj. Helt sinnes hur jobbigt det ær att behøva tacka nej till en resa med mina tjejer (som jag ser alltfør sællan) som kommer bli  helt galen. Saknar mina tjejer och en weekend med dom skulle vara guld værd. Men resan till costa rica, mexico kommer i førsta hand. Får tænka på hur ofattbart kul det kommer att bli, och det ær inte långt kvar nu. Men det tar emot och gør ont i mitt hjærta att tænka på att jag kunde ha føljt med, hade vart lættare om det inte gick. liksom. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0