Dagen innan..

...dagen innan juldagen!
Längtar sönder mig till juldan!
Sinnessjukt höga förväntningar,
men det kommer blir såå bra.
Det är alltid såå bra på juldan!
Tänk om alla dagar kunde va juldan!

Gjort stockholm med Linda idag,
some qualitytime. det var mysigt.
Man njuter av de små stunderna,
de kan man leva på länge.
Hitta givetvis julklappar till mig själv.
Årets finaste sidenjacka! Sjuuukt snygg!
Kan kanske bjuda på en bild, en annan dag.

Jaha, vad känner man nu såhär innan
den med stort D?
Alltså, julen i sin helhelt är fin.
Men varför måste man dra ut den en
hel månad innan den är. Kan man
inte bara låta julen var jul. skippa
det där med advent och käka knäck
i fjorton dar?

Jag laddar för juldan.
Har jag nämt juldan innan?
Den är precis så uppskattad
som den ska vara. Den är gläjde.

Tillbaka till knäcken...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0