Styrketräning.



'De som inte tror de har tid med fysisk aktivitet,
måste förr eller senare avsätta tid för sjukdom.'



Före träningpasset:
sista passet innan en hel vecka med strand-häng.
Ska pumpa skiten ur mig och halvt dö på crossen.
Efter träningspasset:
Kommer jag ens orka ta mig från datorn,
hur ska jag orka packa väskan?
herreminjesusgud det var ett hårt pass!
Ska det va så ska det va. puststånkochstön.



Har nog bestämt mig angående vilka bikinis det blir.
Jag har packat smart denna gång, efter alla resor
fram och tillbaka från oslo har jag, äntligen, lärt mig
konsten att packa smart (det som man använder)
Jag har alltid varit den som haft störst väska, mest
kläder och för många skor. Denna gång ska jag
chocka både mig och mina vänner. Jag ska packa smart!

Har egentligen inte alls tid med att sitta här, har saker att dona med.
Men det är så trista saker, så skjuter på de. Ska Bära ner vinterjackor
och kappor i förrådet så jag kan flytta in mina kläder i det lilla förrådet
här på övervåningen, en mini walk-in-closet minsann! Blir hur bra som helst!
Men det är ju så fruktansvärt tråkigt innan det är klart. Ska hinna ner en sväng på stan med.
Krama mamma hej då och käka en lunch med pappa,
en extra lunch för jag åt nyss blodpudding efter träningen =P
De är så söta, bara för att jag bor hemma så får de typ abstinens när
de inte träffat mig på några dar. Som nu, ska åka bort en vecka
sen är jag tillbaka. Annars har det gått flera månader mellan vi setts.
Men nu måste vi kramas och äta hej-då luncher.
De är alltför söta, mina föräldrar.


Think I will miss your pretty face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0