hård som sten...


...eller hur var det nu igen?

Dagarna rullar på, kommer in i vardagen lite mer efter varje dag.
Skönt att få ordning och rutin, det är en trygghet som jag insett att jag behöver.

Alla är fortfarande trevliga på nya jobbet, lugnet före stormen.
Bara att njuta så länge det varar =P Nej, de kommer nog inte
chocka med otrevligheter. Det är inte den chargongen här.

Avlider snart av att bo hemma, det är inte ok att bo hemma efter man flyttat hemifrån.
När man vant sig vid att sköta sig själv. Komma och gå som man vill, äta vad man vill.
Göra vad man vill utan att nån måste veta om eller när man kommer hem, ska äta eller vem man ska träffa.
Det är som straff, som jag inte tycker jag har gjort mig förtjänt av. Men är rätt hjälplös för tillfället.
bara att bita i det sura äpplet, dra i smilbanden och kämpa på tills jag har nyckeln till min lya.


Har date med Emma efter jobbet, sushi i Kungshallarna står på menyn
och sen ska jag införskaffa mig nya hörlurar. suktar efter de rosa skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0