Torsdag med NikolaSarcevic.

the winter slowly turned into spring
i've been so lost since you've been gone
and still i'm waiting for the phone to ring

but i'm still in love with you
yeah, i'm still in love with you
like a fool

and it seems like i'm waiting for nothing
i've been so lost since you've been gone

but i'm still in love with you
yeah, i'm still in love with you
like a fool

cause i am a loser
i am a loser
i am so lost without you

Nikola Sarcevic - New Fool



Sandra har bokat zakynthos, delbetala i børjan av næsta vecka! =)
En hel vecka med mina kæra vænner, det ær lyx om något!

Var plikttroget ute på min morgonpromenad i morse, men idag tog det emot.
Låg och drog mig i sængen en halv timme, sen påminde jag mig om vad jag lovat mig sjælv.
Tænde lampan och tvingade mig upp, væl ute så va jag sjukt nøjd.
Sjukt nøjd att jag lyckats æven denna dag och før att det va så skønt ute.
Råka næmna på lunchen idag att jag var ute på morgonpromenader,
varje morgon innan jobbet. ouch, nu kommer de hålla sig uppdaterade.
och ge mig dåligt samvete om jag inte føljer detta nu.
jisses amalia, detta ær en sann utmaning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0