blindsjuk.

hemma från jobb idag, mår psysiskt dåligt øver jobbet så kan inte vara dær just nu.
vill bara vara nånannanstans æn dær jag ær nu, vartsomhelst.
Vill bara bort, ivæg, slippa allt som har med nu att gøra.
vet inte vad det ær jag rymmer från denna gång, finns inget hær.
det ær just det att det inte finns nånting hær.
saknar mina vænner.
enda anledningen till att jag ær hær ær før att spara pengar.
før att man tjænar så bra hær, och kan spara 10tusen nok/mån.
Men frågan ær ju om det verkligen ær vært det?
Vært att slita ut sig på ett jobb, vara borta från sina bæsta vænner i ett land dær det regnar konstant?
frågan ær om det inte ær mer vært att spara nån tusenlapp mindre och få allt annat?
Pengar eller livskvalité?

Kommentarer
Postat av: QUEENIE

GISSA KÄNDISEN I MIN BLOGG; och jag länkar dig i fyra dagar här: http://metrobloggen.se/queenie

2008-04-28 @ 10:06:41
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0