vi är ett gäng


har hört att man tänker som bäst när man är trött. eh?
man tänker sjukt lite när man trött, man tänker bara det allra viktigaste.
och då är det väl egentligen så att man måste få löjligt många snilleblixtar när man är trött eftersom man tänker så få tankar, så de tankarna man tänker är ju hur bra som helst?
visst måste de va så. eller är jag helt ute och cyklar?

egentligen borde jag verkligen gå och lägga. men det så löjligt långt till sängen. blir helt sinnessjukt jobbigt att ta sig dit. har en liten teori, nu är jag så trött att mina ögon åker ingen. tandpetare någon?
men om ja väntar tills jag blir övertrött, för då blir jag ju pigg och då kan  problemfritt ta mig till sängen. right?

slog mig att jag har tjatat hål i huvet på folk om hur mycket jag saknar mina vänner och jaddijaddijaddi.
ska nog hoppa den en liten stund. kommer definitivt återkomma till ämnet, men för tillfället känns den lite uttjatad.

blev påmind idag om att jag faktiskt har semster denna vecka, vad innebär semester egentligen.
vad förknippar du med semester?
när jag tänker semester så tänker jag sandstränder, azulblått vatten, skinande sol, stekande värme.
min mamma tänker inte ens i närheten av det, hon tänker på lugn och ro. att bara få vara hemma och umgås
är det så det blir när man är vuxen?
att semestern inte längre än nån semester utan en återhämtningsperiod?

varför säger man egentligen att man ska hoppa in i duschen?
det är ju inte riktigt så att man skuttar in i duschen.
och varför säger man att man ska gå på toaletten?
vadå, på toaletten. hur menar man då? ta ett varv på toalettlocket?


rackarnas, det blir bara värre. den där teorin om att jag skulle bli övertrött och orka ta mig till sängen..den va sådär.
får nog hoppa den och ta mig i kragen med detsamma. det här går inte längre.


Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0