speciellt.


hjärtanes va det är mysigt att träffa alla käraste vänner :)
underbart att träffa naida, oavsett hur lång tid det är mellan våra stunder så är dte alltid detsamma.
kan prata i oändlighet och bara ha det alldeles, ja alldels underbart! älskade vän.

ska kila över till mina nya granne, sandy och kolla hur hon har fått det i sin nya lya :)
blir en fika på stan sen tills Rebecca kommer. då blire kramkalas och säkerligen mer fika.
hur många koppar kaffe får/kan man dricka på en dag?

var och plocka på mig kataloger och broschyer om sydmaerika idag, ska längta mig bort lite.
är på jakt efter guide över sydamerika, på svenska med. hittar bara southamerika on a shoestring vilket visserligen är en grymt bra bok, men på engelska. visst jag är en stjärna på engelska men svenska känns ju ändå som, ja svenska liksom :)
så nån, kanske, tips om sydamerika på svenska?

vart och köpt mirakelkurer till mitt misshandlande hår med. rackarns.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0