känslan av kärlek.


Det är en speciell känsla att vara hemma, i nyköping.
det är ändå nyköping, kommer alltid vara mitt hem.
lite ledsen att jag missat sommaren här i år, det är ändå då nyköping är som bäst.
men easy come, easy go. ingen större förlust.
läste i dock plaza kvinnas midsommarnummmer (inte hundra på att det va plaza, men nästan) om 10 smultronställen i hela sverige.
Mitt bland allt spännande och riktiga, äkta smultronställen läser jag nyköpings hamn = garanterad hunkspaning. vänta lite nu, nyköping - hunkspaning? finns det fler ställen i sverige som heter nyköping?
har totalt missat denna påstådda hunkspaning, och det finns inte en chans i världen att om fallet vore så att det fanns en enda gnytta chans till hunkspaning i nykpöings hamn att jag har kunnat missa det. Så blev minst sagt förvånad men å andra sidan kanske jag inte kan uttala mig om det detta år eftersom jag inte tillbringat min sommar i nyköping.

har haft en mysig dag med min mamma och min syster. vandrat runt på stan och bara varit.
gav mig på ett försök till att göra mitt alldeles egna halsband och örhängen, resultatet blev förvånansvärt bra :) mäkta stolt. min kära kamera strejkar tyvärr och min väldigt fina men ack så dåliga mobil har totalt lagt ner funktionen kamera, ska besöka butiken imorgon för att reparera så jag kan uppdatera min blogg med bilder.

på kvällen var jag hos linda och gjorde slingor och klippte mig. blev fin, fint. riktigt ljust men det är kul.
klippte med ja, rackarns, blev mer än jag ville. men, misshandlar man sitt hår får man sota för det.
ska besöka hårsalongen i morgon och införskaffa mig nödvändigheter för mitt stackars hår.

ska besöka studion med och ta ett snack om mitt fredgas-projekt. vill ju ha lite koll på vad det är jag ger mig in på. vet att det kommer bli bra, men känner att jag måste ha lite koll.

Frukost-fika med Naida i morgonbitti. väldigt mysigt att träffa dig vännen igen. var ett bra tag sen sist nu.
det gör det bara ännu mer roligt. saknar dig.



I ain't got no crystalball.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0