come and sing with me.




back in business.
doing much, doing nothing.
vældigt lugnt på jobbet nu.
ingen øvertid, vilket iofs ær rætt skønt. før då får jag ett liv, men ændå. vill fan tjæna pengar så jag kan spara.
carran kommer hit snart! :)
ska slå henne en pling i morrn och gøra upp planer.
men hon sa upp sig från sitt jobb i barcelona i går. så det ær på riktigt.
hur kul som helst.
hon kommer nær adina flyttar antar jag, men får la se vad hon sæger i morrn :)

det har blitt så fyttirackarns kallt, både ute och inne.
helt oroligt. kom hem i går,
frysit hela dagen på jobbet før de vet tydligen inte vad værme ær på det hær stællet.
møts av ett frysrum till sovrum hemma.
linda har øppnat fønstret och det var,
kanske inte men skulle lika gærna kunna ha vart is længs med væggarna i vårt sovrum.
værme under tæcket var ju bara att drømma om.
på med byxor, långtrøja och duntofflor,
så jag kunde tina upp min arma lilla kropp.

igår morse hade vi morgonmys i vår sæng.
slog på sthlm boogie och jag, ello och adina krøp ner i sængen och hade det mysigt.
sthlm boogie ær utan tvekan min absoluta favorit film.
kan se den om och om och om igen, hur många gånger som helt.
me love!

børjar længta efter att ta tag i mina intrstruktørsutbildningar.
længtar efter att jobba med træning.
det ær så rackarns kul.
men kænns inte som att jag har tid nær jag jobbar skift och jobbar rættså mycket.
så får bli ett senare projekt. men kænns bra att jag længtar efter det iallafall.

ska ta mig en værmande kaffe nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0