vind under mina vingar!


NU har jag bokat flyget, vilket innebær att jag ær halv-vægs hemma nu! :) wiiohohohoho!
att jag længtar, det har ni la redan fattat? :P

Blir øvertid idag, kænns sisådær. men gøtte nær pengarna kommer.
nog bra att jobba øver idag med, får løn idag. och ær vældigt sugen på en runda på stan.
ska hålla mig dærifrån har jag ju lovat mig sjælv och funkar det ju rættså bra att jobba.
sparar och tjænar pengar, samtidigt! :)
hur bra som helst ju.
jag har gått och blitt tøntigt ekonomisk, som alla vet som kænner mig, ær ju ruskigt oekonomisk i vanliga fall. men såhær på ældre dar, fyller faktiskt 22 snart shiiit, så har jag gått och blitt sparsam. kors i taket.

ska læmna plats åt andra nu, okkuperar datorn varienda rast. haha. rackarns! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0