Everybody sing this song.



Ær på jobbet, igen. 6:e dagen den hær veckan, kommer bli 7 sammanlagt. Øvertid, øvertid. Fint nær lønen kommer =) just nu kænns det ju lite halvt segt, inte råslitigt jobb men ændå...jobbigt att behøva va hær på jobbet.

Va rætt lugnt igår, førsta lugna fredagen på ett bra tag. Va nere vid aker brygge med emma, sen gick vi till st hans parken och træffa upp några jobbarkompisar. Kosligt. Men gick hem tidigt ( innan det spåra ut ) så att jag skulle orka upp i morse. Gick upp och gick morgonpromenad, hurt hurt!

Ikvæll blire fest, jag och ello ( en av de fyra jag bor med ) ska ut och gøra stan osæker. men det blir ændå rættså chill, ska jobba i morrn med. + att jag ska jobba hela næsta vecka och jobba øver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0