'Varför har inte vi legat förut?'

'Vi hade ju kunnat legat i flera månader.'


Utekvællarnas drama-kvæll var i fredags.
jisses amalia, kan inte alla bara ta ett chillpill.

marleny ær och hælsar på, hur mysigt som helst ju!
har inte umgåtts med henne på sækert två år.
hon har bott på teneriffe och jag i oslo.
Så det ær verkligen some cathing up to do.

jobbade sent igår, men det hejdade mig inte från att svira och blanda en drink.
irra runt på karl johan i kylan tills vi hamna på yatzi.
Møttes av 40+ i 70-tals utstyrsel. sicken tur det fanns en undervåning.
Dær var dock 90-talets afton men det fick la gå vægen.

Upp och knega på lørdagen var inget jag ville gøra, men var tvungen till.
gick rættså fort ændå, hemma igen och dags att gøra sig stylish infør kvællen.
Førfest hos grannarna sen blev det yatzi, igen.
Mer øs på lørdan, sjukt mycket mer folk.
'Ny man till julen?'
-ja, tack! :)

søndan blev det pizzabuffe på egon med fødelsedagssång a la helium.
Efter drog på grillerna, och tog ett par varv på isbanan på karl johan.
får dessværre ge upp mina drømmar om att bli isprinsessa.
man tror man ær så bra, tills man tappar balansen och skinkan værker.
vafan smællar man får ta, rackarns.
Myspys och dødligt vapen 4, blev inte slutet på filmen.
Var sjukt upptagen med att hångla.
han ær en riktigt pærla den dær J, het.

den bæsta helgen på længe, sjukt lyckad.
Ett størtbra slut på detta år i oslo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0