heta kärleksaffärer.

I dont want have hottie loveaffairs
i need some one who really cares
life is to short to play silly games
I've promised myself I wont do that again
it's got to be perfect
it's got to be worth it
young hearts are foolish they make such misstakes
there much to eager to give their love away
Well I've been fooled to many times
now I'm determent I got to get it right.

Jag har dragit på mig jordens førkylning, inget att leka med.
tycker vældigt synd om mig sjælv, inte vanlig halsont det hær.
Gør verkligen ont hela tiden och jag måste jobba ændå.
stackars, stackars mig.
Ikvæll ska jag kramas.
Har køpt alla julklappar nu, bara mamma och pappa kvar det
ska jag och min syster Linda køpa nær jag kommit till sverige.
Min lunch ær egentligen slut men jag tænker dra ut på den lite.
før jag ær faktiskt sjuk, de ska va glada att jag øver huvudtaget ær hær.
arbetsmoralen ær høg.
Skulle vilja ta en runda till grûnerløkka imorgon, spana in alla secondhand affærer.
ska førsøka dra med mig carro :)
Snart ska jag træffa åsa och linda som jag inte har træffat sen midsommar, ska verkigen bli hur kul som helst.
ska prata med åsa om hon ær kvar i london i børjan av sommarn, før då kanske jag flyttar dit.
ær verkligen hur sugen som helst, annars drar jag tillbaks hit. men vet inte om jag vill det egentligen.

sjukt less på mænniskor, vill då verkligen inte jobba i butik. i vartfall inte i norge.
alla ær så størt otrevliga och bittra och det finns ingen arbetsmoral eller arbetsgemenskap hær.
ska børja på lager igen, i januari nær mitt oppdrag går ut hær på glasmagasinet.
ska bli så skønt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0