Lätt att sy.

Fick en symaskin i födelsedagspresent! :)
Har lite projekt som ska ordnas nu.
Så kul!

Helgen i nyköping var underbar!
Älskar att träffa mina fina vänner,
familj och släkt!
Födelsedagsfirande på lördagen.
Pappa fyllde och jag firades lite
i efterskott.
Så hade lite tjejfest, sen gick vi till tellus.
Vilket skitställe.
Finner inte ens ord att beskriva hur illa
det stället är. Tackochlov, prisa gud att
jag inte måste gå dit varje helg.
Men det var kul att umgås med vännerna.

På måndag åkte jag upp till Stockholm.
Träffade Maria för en lunch, sen mötte jag upp
Karro. Urban Outfitters, Sivletto och vi kika
in i Daisy Dappers skyltfönster för det var
minsann stängt på måndagar. SÅ illa.
Senare mötte vi upp Carro för en fika.
Sen tog jag tåget hem till Göteborg.
X2000, tre timmar. Fint.

Jobbet rullar på.
Har börjat lära mig att serva maskiner.
Alltså plocka isär espressomaskiner
och laga. Fixar jag! haha. No problemo.
Var mässa i helgen också,
så kommer komma hur mycket nya, fina
saker som helst! Kommer bli en klockren
vår/sommar. Eller rättare sagt:
Ett klockrent år!
Nya klänningar är på gång också.

Sen funderar jag på ett litet vårskri a la Ronja.
En lite förändring...
Är så trött på utväxten, som blir en vecka efter
man färgat den, när man har rött hår.
Så det blir nog en liten vårförändring snart.
Så kanske våren vill komma när det är gjort :)
Frågan är ju bara om jag ska våga göra det själv.
Eller om jag ska betala en förmögenhet och låta
frisören göra jobbet...
Ska jag våga göra det själv?

Häromdan lagade vi amerikanska pannkakor.
Blev så gott, de liksom svällde upp i stekpannan.
Kan passa på att rekommendera en mysig sida:
Amerikanska Godsaker
Kan man hitta många goa saker, och samtidigt
drömma sig bort till Amerikat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0