Hej då vinter!

Hej då vinter!

Hej vår!
Första steget i vårförändringen...
Reslutatet återstår att se.
Så nu säger jag hej då till vintern!

Helgen har vart väldigt bra.
Spelning i fredags.
Själva spelningen va kanske sådär,
men sällskapet var trevligt :)

Jobb på lördan, mycket folk
och dagen bara sprang iväg.
Fika med fina flickor,
sen mat och myslördag hos Sophia.
Idag har jag gjort ett tappert försök
till att städa. Började, fastna vid datorn
och la ett bud på en bokhylla på tradera.
Så kan det gå när man ska försöka städa.

Bio ikväll med Daniel, The green hornet.
Filmet vet jag inte mycket om,
men bio är ju mysigt.

Sovmorgon till 12 i morgon.
Eller jag börjar tolv, så kan ju inte sova till tolv.
Men jag kan sova länge iallafall.

Man kanske skulle laga mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0