What's going down in gbg.

Ja, nu är jag här igen.

Kul dag på jobbet, massor av nya varor!
Ni kan se det på bloggen, jag som bloggar på jobbet :)
Har inte hunnit med att få upp bilder på de nya produkterna
än, eller rättare sagt...det är inte lika lätt när man inte har ipohen.
Råkade ju ha ner den rakt i stengolvet i förra veckan...
Den håller tydligen inte när såna misstag händer.
Hela displayen blev krossad. Så nu väntar jag på att
få tillbaka den, har en sony ericsson så länge.
Inga nr! Så om nån tycker att jag inte hör av mig, så finns den en anledning.

Daniels mamma har vart här ikväll, trevligt med lite besök :)
Hon flyttar till China i två i augusti.
Så det blir en vårresa dit nästa vår :)
Väldigt kul att få åka till Kina!

Väldigt avundssjuk på Carran som är i New York as we speak.
En weekend resa som jag gärna också skulle göra.
Någon som är sugen?

Städade igår, kors i taket! Fick tillochmed med mig Daniel på mitt projekt.
Helstädning, tvättade fönstrerna också. Men bara insidan.
Sådana fönster som man öppnar nedifrån, så det inte går att komma åt utsidan.
Så blev inte så tillfredsställd som jag hade velat med projekt tvätta fönster.
Men resten av lägenheten är skinande ren.
Klapp på axeln till båda oss.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hola, kul med "lite" läsning o va duktiga ni är som städar!!!! //FP

2011-04-06 @ 22:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0