Helkroppsmassage.

Ja, ledig dag.
Började dagen med att tvätta en tvätt, hängde den..
och åkte ner till Lilla Kurorten för en helkroppsmassage.
Det var skönt, väldigt bra sätt att börja sin lediga dag med.
Tackar chefen för den, en finfin julklapp.

Jag vet att jag egentligen borde städa lägenheten nu.
Men det känns inte aspepp.
Just nu längtar jag bara tills vi flyttar.
Det är så jobbigt när man vet att man ska flytta,
men det är typ 5 månader kvar.
Man får liksom ingen lust att göra nåt alls i lägenheten
man bor i nu. Men städa måste man ju, tyvärr.

Jag erkänner att jag inte direkt är nån flitig bloggare nu för tiden.
Jag kanske ska ta tag i det.

Kan ju berätta lite vad som hänt och vad som händer.
Jag har klippt av en rejäl bit av håret och färgat det oranget.
Är rätt nöjd, känner mig vårfin, men är fortfarande lite ovan.

Vi planerar köp av hundvalp inom en snar framtid.
Daniel ska bara ta tag i sin allergi sen så.
En lite fransk bulldog är planen.

Bild: Google.se

Jobbet rullar på som vanlig, känns som det enda jag gör är att jobba.
Men april kommer bli en kul månad.
Uteservering.
Massa nya varor.
Förhoppningsvis sol och vår.

Plus att jag åker hem till Nyköping över påsk.

Nu måste jag gå ner och hämta tvätten, har bara tvättid till 14.
Sen ska jag försöka ta tag i städningen...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Söta!

2011-04-04 @ 14:12:02
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- awh vad söta hundar!

2011-04-04 @ 14:38:27
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0