Saker faller på plats.

Eller snarare ställs på plats.
De fula vita garberoberna som stod i sovrummet
har vi burit ner i förrådet, och bytt ut mot en
mycket finare byrå. Som är i samma serie som sängen.
Så nu ska bara spegeln upp ovanför sängen
och tvn upp på väggen. Sen börjar sovrummet
se ut som vi vill att det ska se ut.
Nu är det soffan och stolarna till köksbordet
vi väntar på.

Det är inte samma sak att bo två som att bo själv
när man inreder, det är ett som är säkert.
Nu kommer vi ändå bra överens.
Men vissa saker kan det blir små disskutioner om.
Jag vet inte varför, men jag är lite emot att ha
stora växter i ett hörn på golvet.
Tycker det ser lite rörigt ut på nåt sätt.
Daniel vill ha en i vardagsrummet,
återstår att se om han lyckas övertala mig.

Imorgon ska jag på en intervju! :)
Återkommer i morgon med
detaljer och hur det gick.



Kommentarer
Postat av: Linda

åhh stort lycka till på intervjun!! U GO GIRL !!! KRAM

2010-05-27 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0