Vakna upp i Nyköping.

Det är inte riktigt som det var bestämt att det skulle va.
Ännu en släktgrej utan min kille. Det suger.
Inte alls pepp på det, men det är bara att göra det.
Daniels pass gick ut i dec, och ryanair har en rutten
jävla policy att man inte får flyga med körkort.
Endast pass och EU-id, inget annat flygbolag har denna
såkallade policy. Jag blev otroligt besviken när jag
än en gång satt på planet till nyköping själv.

Men det är mysigt att va hemma.
Har redan ätit frukost och nu ska jag duscha.
Sen ska jag träffa syrran och Hugo.
Fika med Rebecca, om inte hennes feber hindrar oss.
Sen blir det 65-års kalas hos mormor.

Kvällen, mina vänner jag är otroligt sugen på något!
Några förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0