Mörkhårig eller ljushårig?


Lugg eller inte lugg?
Långt vet jag iallafall att det ska va.
Men ska göra nåt med det nu.
Och jag kan inte riktigt bestämma mig.

-

Helgen i Göteborg va väldigt lyckad.
Riktig vårkänsla.
Jag gillar Göteborg.
Blev alla släktbesök och utgång på lördagen.
Somna alldeles för sent (tidigt) och det känns fortfarande.

Två timmar kvar på denna jobbdag nu,
sen ska jag hem och bara njuta.
Vi städa i går, så det är fint i lghten nu.
Borde kanske egentligen tvätta.
Men.

En sväng ut till Ensjö ikväll.
Arwid, som egentligen skulle va i sydafrika nu,
är på ett sista stopp här innan han drar till varmare breddgrader.
Han va i Åre två veckor innan han skulle iväg,
och självklart skada han sig.
Men nu är det bättre och på onsdag drar han.
Så ett sista hej då blir det ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0