Tredje dagen på jobbet.

Jobbade med en annan idag, inte chefen.
Det gick bra, allt flyter ihop på nåt sätt
när det är nytt. Man hänger inte riktigt
med i det man gör. Men bara jag visar
min personlighet och är trevligt mot
kunderna så ska nog detta gå vägen.
Jag vill det så himla mycket.

Annars är jag ganska likgiltig till allt.
Har liksom inte riktigt kännt att jag trivs än.
Har inte mina vänner och känner mig
för beroende av Daniel, det tycker jag inte om.
Svårt att träffa nya människor bara.

Liseberg i lördags, mycket trevligt.
Behövde ha lite kul.
Balder är en klar favorit.
Sen blev det öl på Tyrolen.
Vidare till Smak, och en sväng
till Hard Rock (för vi var tvungna)
Daniels jobbarkompisar från Oslo
var där. Inte så värst kul.
Drog till Sticky men klockan va mycket
och jag var hungrig. Fick vänta typ
en halvtimme på mat. Sen blev
det livemusik med några av Daniels
vänner på ett berg. Utsikt över Göteborg.
Det va trevligt men då va klockan typ fem.
Jag va alldeles för trött för att kunna
riktigt njuta av det. En helkväll så
skulle jag inte banga.

Frågan nu bara vad man ska göra idag.
Ingen hemma och har ingen att träffa.
Det suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0