Min fina vän.

Har pratat med Rebecca, nonstop i en timma.
Välbehövligt för oss båda.
Jag saknar min vän.
Prata om att köra samma löparpass,
fast på olika håll då. Men pusha varandra liksom.
Jag känner iallafall att jag behöver det.
Har kollar ipod sensor, som gör att jag
kan springa med min iphone och koppla
upp den till den här manicken.
Så kan man se hur man springer.
För 200:-, alltså behöver jag inte köpa
nike+ skor. Utan kan ha mina löparskor
som jag redan har. Om jag nu har fattat
detta rätt. Vore ju hur bra som helst.
Ska ner till Stadium och kolla det i morgon.

Nu känner jag mig laddad inför att komma
igång med min löpning.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, det var supertrevligt!! Jag tycker helt klart du ska köra igång :) Då kan vi verkligen motivera varandra! Jag vill ju inte vara sämst liksom. Hi! Andy skulle prova att sätta fast det lilla chippet i sin sko (som inte är Nike+) så vi får se vad han tycker. Jag vet folk som tyckt det funkar bra :)



PEPPAD :)



Kärlek!

2010-06-22 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0