mamma är bäst.

Har haft kanske den sämsta dagen man kan ha.
Det mesta har vart piss.
Vakna som sagt för sent, så fick stressa.
Har haft en pissig dag på jobbet.
Försöker att inte låta mig påverkas av människor
runtomkring, men det är svårt när de påminner
en varannan sekund
. Försöker verkligen.

Va tvungen att handla efter jobbet.
Ångra mig i kassan ang kycklingfiléer.
Så han i kassan blev lite sur på mig,
även fast jag sa att jag skulle gå
tillbaka med dom själv.
Blev ledsen över att han blev sur,
så jag glömde påsarna.
Ställde mig i kön igen bara för att
han inte skulle bli ännu surare.
Vänta, och när jag kom fram ville
han ändå inte att jag skulle betala.
Fick vänta på bussen, fullt på bussen.
Så jag fick stå upp.
Kommer hem till en tom lägenhet,
med disk och saker överallt.
Duschade och ringde mamma.
Prata bort en timme, välbehövligt.
Så nu mår jag bättre.

Nya tag i morgon, ska inte påverkas.

På fredag kommer Karro hit!
Obeskrivligt underbart att ha en vän här.
Jag längtar så jag spricker!
Bara umgås, prata skit, göra tjejsaker
som att fika och gå på stan.
Har gratis inträde till Liseberg,
så känner vi för det så kan vi åka Balder :)
Det ska bli kul!

Helgen efter kommer också bli helt underbar,
för då ska jag till Nyköping.
Mysa med familjen och umgås med fem av
mina närmsta vänner, samtidigt! :)
Vilket händer ungefär en gång om året nuförtiden.
Så den helgen kommer bli ledgen...wait for it...dary!

Har alltså mycket att se fram emot,
så jag försöker fokusera på det.

Har ändrat layouten på bloggen igen,
det gick ju inte att kommentera
och jag hitta vart jag skulle kunna ordna.
Så jag sket i det, och gjorde en annan.
Orkar inte med det mer just nu.
Det får va som det är.


Kommentarer
Postat av: Karro

heja heja heja! :)

2010-07-29 @ 01:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0