Jag har fått jobbet.

Provanställning 6 månader.
Ska bli proffs på kaffe. Har en kaffemaskin hemma.
Så nu har jag alla förutsättningar.
Jobbat två dagar sen det glada beskedet.
Det känns så sjukt bra att äntligen ha ett jobb jag vill ha.
Ett jobb som är Jenny.
Kan äntligen få vara den jag är på jobbet.
Jag är mer än lycklig.

Lägenheten börjar forma sig.
Vi har fått nästan alla möbler vi vill ha.
Det är fortfarande köksstolar kvar.
Jag vill så gärna ha dom som vi säljer på jobbet.

För dom är så sjukt snygga, men dom kostar nästan 4000:-/st.
Och jag vill helst ha fyra. Kanske kan få personalrabatt.
Men ändå, det är inget som vår ekonomi tillåter nu.
Skulle vilja ha mycket som vi har på jobbet.
Allt är så fint.
Så alla som har vägarna förbi Göteborg,
måste gå till Magasin 11 på Magasinsgatan.
Ligger vid Domkyrkan.
Världsbäst kaffe och inredning.

Mamma och pappa kommer snart hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0