I morgon åker jag till Oslo!

Det ska bli så sjukt kul, synd bara att det är för så kort tid.
Det gick en buss vid halv sex, och då hade jag vart framme
vid åtta. Men eftersom jag slutar halv sju, och inte vill fråga
om jag kan gå tidigare. Så får jag ta bussen som går kvart
i åtta och är framme halv tolv. Men bättre det än inte alls.

Kom massor med nya varor igår, så vi packa upp och prismärkte.
Idag ska vi finna plats åt allt nytt. Det är så mycket fina saker,
och det här är nog bland det roligaste i detta jobb.
Så jag ser fram emot den här dagen.
Det regnar ute också, så kommer nog va rätt lugnt.

Längtar också till sista helgen i juli,
för då kommer Karro hit!
Kommer blir så sjukt kul.
Och helgen efter det åker jag till Nyköping.
Alla är hemma, Rebecca, Linda, Åsa och Sandra.
Så jag hoppas verkligen att alla kan på lördagkväll.
Vore helt underbart att träffa alla samtidigt.
Synd bara att jag kommer komma sent på fredan,
och åka igen på söndan. Hade gärna haft fler dagar.
Antar att detta är att jobba.
Har haft sån tur med tidigare jobb.
Där jag har kunnat vara ledig.
Bara att bita ihop.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0