D.

Jag saknar min kille, det är rätt tomt hemma.
Men man får mycket gjort när man är själv hemma.
Har mest suttit i telefonen ikväll. Men har hunnit med
att tvätta och diska och laga mat.
Jag är rätt stolt.
Har pratat med min syster, Hugo hade sagt 'Älska Jenny'
när m&p hade kommit hem från sin semester och dom
skulle åka dit och hälsa på. Det är ju bara för sött.
Sen prata jag med Rebecca, en liten stund för hon
skulle just äta. Sen hann jag med och prata med m&p också.
Min morfar är inte bra alls nu, det är så fruktansvärt orättvist.
Han har inte en gått i pension. Jag hoppas han blir bättre.
Jag hoppas jag får träffa honom igen iallafall.

Dagen på jobbet har gått bra. Lite kunder, semestertider.
Man har haft att göra ändå. I morgon kommer massa
nya varor. Så har fixat i butiken så att allt ska få plats.
Så i morgon ska det prismärkas och ställas på plats.
Ser fram emot det, sånt är otroligt kul.
Man kanske skulle anamma sin dekorativa sida,
och kolla upp om det finns nån dekoratörutbildning?
Vem vet, har ju ingen erfarenhet av det.
Men det är otroligt kul.
Först borde jag ju skaffa mig ett körkort.
Det känns sjukt jobbigt. och dyrt.

Ska försöka sova tidigt idag,
så borde ju tänka på refrängen nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0