M å n d a g

En ny vecka.
tjugoen dagar kvar till lön.
Hoppashoppas det går fort!

Andra uppdraget i vår ritgrupp är avklarad.
Vi är bara tre i våran grupp, men det är kul ändå.
Första uppdraget var en derbyrollertjej med blåtira och näsblod.
Andra var ett rockabilly-band, döskallar med en bas.
Eller en sån stor bas, som jag inte minns vad den heter.
Är mer nöjd med andra bilden.
Nu ska vi fundera ut varsitt nytt uppdrag till varandra.
Frågan är bara vad jag ska komma på denna gången...?
Det är iallafall sjukt kul, och man kommer utanför sin safe-zone.

Annars, bara två helger kvar till mina bästa vänner kommer hit :)
När är det ni kommer?
Ni kommer ju lite olika :)
Rebecca på torsdag, eller?
Kommer både Åsa och Sandra på fredag?
Har lite olika förslag den helgen, men vi kan ju bestämma tillsammans :)
Förhoppningsvis kommer internet i gång typ nu,
så kan vi skypa Rebecca :)

Nu är vi ute i Ensjö. Linnea bakar kanelbullar :)

Tisdag i morgon, jobb.
Men Carro ska vi ses nåt den här veckan?

Och Josse, den där fikan...kanske på onsdag eller torsdag?
Skulle va kul om vi kunde dra i hop några stycken,
har inte sett nån på dödslänge.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjoho!

Jag längtar! Jag kommer på torsdagen. minns inte tid men det kan jag kolla.. Jag väntar ju på dig på skypen. Jag har inte provat än så det ska verkligen bli spännande :) Har ju massor att prata om :)

2010-01-26 @ 13:01:48
Postat av: sandra

jag anländer på frdagkväll och åker tillbaka söndagkväll :) wooo!!! Vi ska ha riktigt kul. Ni är mina bästaste <3

2010-01-26 @ 18:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0