Jag skulle bara diska...

Sen kunde jag inte sluta.
Det händer, nån gång i månaden.
Okej kanske varannan eller var tredje.
Men det händer iallafall.
Jag får städ-mani.
Nu luktar det rengöringsmedel
i hela lägenheten och
den är skinande ren.
Har tänt 30-tal ljus också,
för att det ska bli varmt.
Det går sådär.
Men snart kommer Daniel
hem, då blir det varmare :)

Pratade med Åsa på msn,
hon är tillbaka i London.
Men hon kommer och
hälsar på mig samtidigt
som Rebecca kommer
i februari. Bara Linda
och Sandra som fattas då :)

Varför har jag en blogg egentligen?
Det är inte direkt så att jag att jag
har nåt vettigt att säga ändå.
Skriver om vad jag gör och har gjort.
Hur kul kan det va egentligen?
Men samtidigt har jag lite svårt att
slita mig. Det är skönt att skriva av sig.
Det tråkiga är att man pratar inte lika
mycket med sina vänner, som läser
bloggen. För de vet redan hur man mår
och vad man gör. Vad som är nytt med
livet. Det är lite negativt.

Måndag i morgon.
Arbetslös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0