På begäran.

Mitt jobb.
Jag testar TV-boxar.
Det finns flera olika.
Så det är mycket att hålla koll på.
Innan man lärt sig, sen görs det på rutin.

Daniel sa en sak igår som fick mig att tänka.
Han sa att 'Tjejer är experter på att få killar att få dåligt samvete'
Jag har funderat lite på det nu...
Man får väl inte dåligt samvete om det inte finns anledning till det, eller?
är nog en sån där hur killar och tjejer tänker. Olika.

Idag ska jag träffa Linn!
Förhoppningsvis, om hon inte jobbar kväll.

Nu är det snart lunch.



Kommentarer
Postat av: J

Tack:)

För övrigt kanske vi är lite experter på det, men det är ju för att vi fostras sedan länge att kommunicera med känslor i större utsträckning än killar tror jag. Så när vi som vuxna är i ett förhållande gör vi det nog mer eller omedvetet för att få vår vilja genom, även om såklart somliga är bättre än andra...

Jag tror absolut man kan få dåligt samvete även om det inte finns anledning, för någon annan kan vrida på ens tankar tills de inte är ens egna längre och man TRO att man BORDE ha dåligt samvete...

Hoppas du kan hålla förkylningen på avstånd!

2010-02-10 @ 11:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0