Helgens bravader.

Afterworken i fredags spårade för alla.
Hemma tidigt, men värsta bakfyllan på år.
Sov till fem på lördagen. Inte människa.
Men så värt det.

Söndagen blev lugn, disk, tvätt och tv-spel.
Idag blir det övertid, men bara till 20.
Vilket är rätt skönt.
Hade ändå ångest över vad jag skulle göra ikväll.
Vad jag skulle laga för mat, att jag borde gå till
Cafe Sør (för internet) och söka jobb i Göteborg,
och för att leta lägenhet. Det är sjukt snart maj.
Och då är det meningen att vi ska flytta.
Men går inte så bra om man varken har lght eller jobb.
Så nu gäller det att ligga i.

På fredag kommer Karro och hälsar på, så sjukt kul!
Inte sett henne sen. Ja jag vet faktiskt inte. Innan sommarn?

Jag saknar alla hemma, tycker inte om att jag missar saker.

Tatueringen är SÅ fin!
Men inte klar.
Så, lessen, blir inga bilder.
Eller kanske, en liten sneakpeak.
Men den ska läka lite först.
Tillbaka 17 mars och fortsätta.
Är så taggad!


Kommentarer
Postat av: Karro

Inte ok! Men nu så! :D

2010-02-22 @ 20:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0