The killing joke.

Vad händer?
Ja, jag jobbar.
Jobbar som aldrig förr.
Dagarna är långa,
9-18.30. Det är lång tid.
Det finns liksom inte så mycket
mer kvar av dagen efter det.
Så det är inte superkul.
Men å andra sidan, är jag
verkligen glad att jag har ett
jobb som jag faktiskt trivs med.
Så jag ska egentligen inte gnälla.
Idag va en sinnessjukt körig dag.
Jobba 12-16.30. Men det kändes
seom en heel dag. Folk hela tiden,
kö hela tiden. Gick inte fortare av
att jag stod själv i kassan.
Men bara på med leendet och va trevlig.
Nu är jag ledig i två dagar.
Otroligt skönt.

Igår såg vi Inception på bio.
Alltså, den va faktiskt bra.
Alla har höjt den till skyarna,
och jag har tagit det med en
nypa salt. Men jag kan faktiskt
erkänna att den är så bra som
alla säger att den är. Tyvärr så
hade bion krångel med filmen,
den skaka hela filmen.
Men vi blev kompencerade
med biobiljetter, så det va rätt lugnt.

Snart kommer Matilda och Crall hit.
Vi ska dricka vin och ha de bra.
Njuta av ledighet.

Saknar alla hemma.
Men det är bara en helg till,
sen är jag hemma en helg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0